sobota, júla 01, 2006
Natálka
[21:54]: pocuvaj, tvoje deti vedia, ze nemaju ist s nikym domov?
[21:56]: vedia, že nemajú chodiť s cudzími ľuďmi
[21:57]: pocuvaj... uz nejaky cas si vsimam jedno dievcatko. Malinke, chodi do skoly sama. Raz som jej povedala, ze ved su prazdniny, isla do skoly len ona. Odvtedy sa obcas na seba usmejeme... Predvcerom som jej povedala, ze moze prejst cez cestu, akosi mi je jej luto, ze je stale sama, aj vacsie deti chodia s rodicmi.
[21:59]: dnes rano som sa jej pytala, ake bude vysvecko, ona ze nevie a tak. Je druhacka. Poobede sme ju stretli aj so psom, ona, ze jeeeej, pes! opytala som sa, ako to dopadlo a tak, chvilu sme sa rozpravali... a hrnula sa s nami. Ja som sa aj lucila, ona, ze kam ideme a isla. Pred vchodom som ju musela poslat domov... aj mi jej bolo luto, mam pocit, ze sa jej nejak rodicia nevenuju, ale ked som si predstavila, ze by bola ochotna ist s nami domov, mna mrazi, ti rodicia su jebnuti?
[22:01]: ved su tu vsakovaki ludia, s deckami sa kseftuje. V Auparku sa stracali deti a pocula som, ze ked sa jedno stratilo, okamzite zavreli vchody a dieta nasli nafetovane, prezlecene, ostrihane na zachode... hranice s Rakuskom 2 km
[22:02]: aha, poznám aj ja deti, čo chodia samé do školy cez pol mesta via MHD aj s prestupovaním ale to, čo ty spomínaš je osamelé, opustené. Je to na sociálku
[22:04]: no... vies, ja tak opatrne, som sa bala s nou dat vobec do reci. Nechcem sa vtirkat. Strasne by som ju chcela odfotit, ale bojim sa, ma neuveritelny vyraz tvare... A ona vela nechybalo, sla so mnou domov, kua! Snazim sa verit, ze preto, ze som zena
[22:05]: ale aj tak... zena moze tiez ublizit. Neviem, na co sa tie decka kradnu, ci na adopcie, alebo, preboha... ani nedomysliet
[22:06]: asi by šla aj s mužom
[22:06]: hľadá lásku
[22:06]: preboha!
[22:07]: vieš, takú rodičovskú

??????????????????????????????
 
posted by A 106 at sobota, júla 01, 2006 | Permalink |


4 Comments: