sobota, júna 10, 2006
Akosi dvojmo
Dlho som si myslela, že to, čo v živote hľadám, je muž. Láska. Ten zvláštny pocit neúplnosti (ktorý samozrejme žiaden chlap na svete doplniť nemôže). Áno, v čase veľkých lások bol trochu menej pálčivý. Ale bol tu vždy.
Raz som cestovala vo vlaku s dvomi zaujímavými ľuďmi. Kamarát a kamarátka. Obaja boli z dvojičiek a ich súrodenci s nami v tom vlaku neboli. Tak som pár hodín počúvala ich zážitky a pocity a strašne závidela.
Aj ja chcem!!!
A vtedy ma pojalo podozrenie. Veď to, čo mi chýba... nemusí byť takáto láska. Možno som neúplná preto, že mi chýba sestra - dvojča. Neviem, či som kdesi v minulom živote čosi také prežila, alebo je to prejav blíženeckej schizofrénie. Keď som však videla akýsi francúzsky film o sestrách, ktoré o sebe nevedeli (išlo o umelé oplodnenie a jedno z vajíčok implantovali inej matke - fikcia, ale zaujímavá), videla som svoj život ako na dlani. Tiež kupujem všetko dvojmo (jogurty, keksíky, mrazená zelenina - automaticky beriem z regálov dve balenia). Akési vnímanie inej bytosti kdesi blízko... Keď sa nakoniec dievčatká stretli a navzájom sa fascinovane dotýkali tvárí, revala som ako tur.
A potom jedného dňa som JU asi stretla. Blízku, veľmi blízku bytosť. Za neuveriteľných okolností pre nás obe. Presne v čase, keď mi zomrel otec. Keď sme sa spoznávali, ten neuveriteľný pocit deja-vu pri každej načatej téme... Nesúhlasíme spolu vo všetkom, máme rozdielne životy a pramálo sa podobáme. Ale...
Odvtedy mi je na svete lepšie. Fakt. Akoby skočilo na miesto čosi vykĺbené. Som iná. S tebou, Ji.
 
posted by A 106 at sobota, júna 10, 2006 | Permalink |


10 Comments:


  • At 10 júna, 2006 22:16, Blogger Nick

    Alebo by stacilo, aby si bola blizencom :)

     
  • At 10 júna, 2006 22:36, Blogger A 106

    nick, nebudes mi verit, ale odkedy poznam tuto krasnu damu, som spokojna.

     
  • At 10 júna, 2006 23:20, Blogger A 106

    Armin, preco ked vyrasties z naivity?

     
  • At 11 júna, 2006 08:55, Blogger germa

    a106, asi všetci blíženci potrebujú svoje dvojča, tak buď fakt rada, že si ju našla...

     
  • At 11 júna, 2006 10:50, Blogger w-abt

    Happy end, or happy opening?

     
  • At 11 júna, 2006 11:09, Blogger A 106

    Armin, laska ano, ale laska nie je len jedna - medzi jedinou zenou a jedinym muzom. Ma vela podob a tvari a toto je jedna z nich.
    wabt - na End mam snad este dost casu, nie?

     
  • At 11 júna, 2006 13:21, Blogger A 106

    Armin, to asi robi tych veeela rokov medzi nami. Asi som v 23 tiez verila v TOHO jedineho. Teraz nie. A moje momentalne city k NIEKOLKYM muzom a zenam su velmi silne a mozno aj krajsie, ako v nefungujucom alebo zle fungujucom vztahu.

     
  • At 12 júna, 2006 14:25, Blogger Jara Hribiková

    a106:
    nuž, ja keď idem nakupovať, tiež beriem podvedome všetko dvojmo. Dokonca aj spodné prádlo a tak...
    Takže verím tomu, čo cítiš. Aj ja som mala v živote to šťastie a našla som v pravú chvíľu pravého človeka. A teraz nemám na mysli iba svojho životného partnera.

    P.S. : Kde bol ten tvoj článok doteraz, keď denne kliknem aj trikrát na stránku a stále tam boli iba botičky...

     
  • At 12 júna, 2006 14:30, Blogger A 106

    Bubu, nebudes aj ty nakoniec blizenec???

     
  • At 12 júna, 2006 19:33, Blogger Jara Hribiková

    :o)))
    pekný zubatý úsmev...