pondelok, júna 12, 2006
Prečo?
Už niekoľko dní blúdim opustenými cestami bez vody, jedla a nádeje. Všetku svoju silu sústreďujem na počítanie nádychov a výdychov. Snáď preto, aby som nemusela počítať zbytočné kroky do ničoty. Dýchať - to je to jediné, čo chcem robiť poriadne až do konca. Pot mi tečie po tvári, ale už nemám síl ho utierať.
Keď sa objavíš predo mnou, v prvej chvíli tento zázrak ani nevnímam. V ruke máš niekoľko čokoládových bonbónov a podávaš mi ich.

- Vezmi si, môžeš všetky.

Jeden si rozbalím a snažím sa. Fakt sa snažím... Je slaný.

- Aký je? Však výborný? Že ti chutí?

Chcem odpovedať pravdivo, na vymýšľanie aj tak nemám silu.

- Je dobrý...

Tak si nechaj všetky. Mal som ich pre teba...
Neveriacky sa na teba pozriem, vlastne chcem pozrieť. Ani neviem, kde sa ešte v mojich očiach berú slzy. Štípu ma a svet sa rozmazáva.
Prečo?

Prečo?
 
posted by A 106 at pondelok, júna 12, 2006 | Permalink |


8 Comments: