piatok, mája 19, 2006
Otázka
Opýtal si sa ma, ako ma táto udalosť zmenila. Tá hnusná udalosť, ktorej som nemohla nijak zabrániť a ktorá sa odohrala bez môjho vedomia tak dávno, že by som si ju vlastne ani nemusela pamätať. Ako ovplyvnila môj život a čo by som urobila ináč, ak by sa to nestalo.


Zvláštne.

Nad touto udalosťou som nikdy takto nerozmýšľala. Počas môjho života to boli iné míľniky. Momenty a otázky, kedy som vedela, že sa musím rozhodnúť a že toto rozhodnutie zmení a ovplyvní môj život. Navždy. Viem o nich, uvedomujem si ich silu a definitívnosť. Keď som zmenila rodiča a stala sa dospelou ženou... Keď som sedela nad prihláškou na vysokú školu, a potom siahla po prihláške na ďalšiu strednú. Keď som sa rozhodla pre inú prácu len preto, že som na tom mieste mohla stretnúť človeka, ktorý ma zaujímal asi mesiac. Keď som o rok neskôr odišla na dovolenku v čase, keď som už mala dávno študovať. Keď som do tejto školy nakoniec prišla a stretla tam JEHO a potom JEHO. Keď som HO strácala, lebo som nedokázala byť sama sebou, keď som potom strácala toho druhého, lebo som chcela byť znovu sama sebou.
A teraz som to ja, som tu a neviem, ako by som žila, keby som sa párkrát rozhodla ináč. A čo urobím na ďalších rázcestiach.
 
posted by A 106 at piatok, mája 19, 2006 | Permalink |


4 Comments:


  • At 19 mája, 2006 21:09, Blogger w-abt

    Rozhodovanie je jednou z najťažších vecí. Ale iba na pohľad. Málokedy sa totiž rozhodujeme úplne sami a slobodne.
    Rozhodovací priestor nám vždy zužujú rôzne okolnosti, len ich treba vidieť a spoznať.
    Neexistuje "keby". To vidieť iba pri pohľade späť. Cesta života je len jedna. Nie je dopredu stanovená a preto je zaujímavá.
    Za každou zákrutou, za každou križovatkou čakajú na nás prekvapenia. Príjemné, aj tie druhé. To je život.

     
  • At 19 mája, 2006 21:32, Blogger germa

    ach, rozhodovanie... nerada na to myslím, ale viem, že to stálo za to, aj keď to bolo tak veľmi bolestivé....

     
  • At 19 mája, 2006 21:49, Blogger Jara Hribiková

    ...celý život sa rozhodujeme, každý deň, každý okamih a odrazu zistíme, že to stále neovládame...
    možno je to iba zdanie , pretože v tej chvíli sa rozhodneme najlepšie ako vieme

     
  • At 19 mája, 2006 22:58, Blogger A 106

    Hm, su rozhodnutia, na ktore som priamo pysna. A su, myslim dve, ktore by som velmi rada zmenila. Ale ak by som zmenila prve, druhe by ani neprislo :-(
    Gwyn: nepreladujem, som za to, aby clovek vyzral to, co nakusol, az do konca. Ak sa to da. A stale som to ja... Dufam, ze stale viac.