nedeľa, októbra 15, 2006
Tak čo je vlastne skryté?
Ešte nedávno ma do biela iritovalo, keď sa ma nejaká vychudnutá pipka snažila na ulici nahovoriť, nech si dám zmerať skrytý tuk. Aká drzosť!!! Mám ja snáď skrytý tuk? Všeličo by som mohla vo svojom tele označiť za skryté. Kosti, svaly, všetky tie orgány, o ktorých samozrejme ani netuším, kde vlastne sú... veď skryté, nie? A mozog, samozrejme, veľa ľudí dodnes v neho neverí. Ale tuk??? Ten som mala verejný a navyše dosť výrazne a esteticky rozmiestnený. Netrvalo dlho a objavujem nepoznané. Nie, že by som bola krehká krása v štýle Kate Moss po trojtýždňovej hladovke, ale skromne podotýkam, že ma nespoznali niektoré dobré kamarátky. Netušila som, že koľko kostí mám na pleciach, chrbte, na zadku... To všetko bolo donedávna mäkké a trasľavé. Teraz chytám svoje telo a nespoznávam ho. Budem sa musieť ospravedlniť tým pipkám a dať si ten skrytý tuk zmerať. Veď som čítala, že nebezpečenstvo anorexie spočíva v tom, že si človek stále pripadá tlstý a chudne. A... čo ak?
 
posted by A 106 at nedeľa, októbra 15, 2006 | Permalink |


5 Comments: