streda, septembra 06, 2006
Nevinnosť?
Chce sa mi vracať...
Práve som sa vrátila z venčenia a mám čo robiť so svojím žalúdkom.
Hneď pri dome som minula partiu mládežníkov 10 - 13, väčšina z nich boli dievčatá. Poznáte to, také pubertálne reči. Ani ma to nezaujíma. Ale viete, tieto ročníky hovoria trochu hlasnejšie, ako by sa patrilo...

- No, a sviňa mi predal staré granule, a ešte chcel aj pusu...
- Áno, aj ... hovorila, že jej predal staré granule...

...úplne nepodstatný rozhovor.
Pokazené granule.
Jedno viem, že v tejto republike granule nepredávajú trinásťroční chlapci.

Kedy som naposledy vracala na ulici? Vybavila sa mi situácia... ja, 12.
Výťah dvanásťposchodového domu a prvýkrát v živote vo výstrihu mužská ruka.
- Tak čo, krasavička, a pusu mi nedáš?

O chvíľu neskôr som skupinku stretla znovu.
- Ja som nemala, len dva šluky!

Neviniatka.

K tomuto článku si neprosím diskusiu. Príspevky zmažem.
 
posted by A 106 at streda, septembra 06, 2006 | Permalink |


0 Comments: